تاسيس و راه‌اندازي دانشگاه صنعتي كردستان
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بازدید : 25
نویسنده : مولوی
نماينده مردم شهرستان هاي قروه و دهگلان در مجلس شوراي اسلامي از تاسيس و راه اندازي دانشگاه صنعتي کردستان خبر داد.

به گزارش مهر، سيد عماد حسيني شامگاه پنج شنبه و در جريان برگزاري نشست مجمع نمايندگان مردم استان در مجلس شوراي اسلامي با هيئت رئيسه دانشگاه کردستان اظهار داشت: با توجه به يکي از مصوبات سفر استاني هيئت دولت و در راستاي پيگيري هاي مسئولان استان و نمايندگان مردم در مجلس شوراي اسلامي مقدمات لازم براي تاسيس و راه اندازي دانشگاه صنعتي کردستان فراهم شده است.

وي عنوان کرد: با توجه به ظرفيتها و توانمنديهاي استان کردستان و استعداد جوانان اين استان ساخت و راه اندازي دانشگاه صنعتي مي تواند در دراز مدت منجر به توسعه همه جانبه استان کردستان شود و به همين دليل انتظار مي رود که اين موضوع به عنوان يک اولويت مهم مورد توجه مسئولان استان قرار گيرد تا در آينده اي نزديک شاهد راه اندازي و تاسيس دانشگاه صنعتي کردستان باشيم.

عضو مجمع نمايندگان مردم استان کردستان در مجلس شوراي اسلامي گفت: در جريان جلسه اي که ماه گذشته اعضاي مجمع نمايندگان استان با وزير علوم داشتند، قول مساعد براي تاسيس و راه اندازي دانشگاه صنعتي کردستان داده شد و بايد هر چه سريعتر زمين مورد نياز براي اين مهم در منطقه اي مناسب تامين شود.

حسيني بيان داشت: در حال حاضر اکثر استان هاي کشور دانشگاه صنعتي دارند و به همين دليل استان کردستان نيز نيازمند دانشگاه صنعتي است تا بتوان ضمن پرورش جواناني با مهارت هاي فني علاوه بر توسعه کارآفريني زمينه هاي ايجاد اشتغال براي فارغ التحصيلان رشته هاي فني را فراهم کرد.

وي با اشاره به لزوم افزايش اعتبارات دانشگاه کردستان خاطرنشان کرد: با توجه به بازديدي که از بخش هاي مختلف دانشگاه کردستان صورت گرفت در حوزه هاي تجهيزات آزمايشگاهي اين مرکز آموزش عالي با مشکلات و نواقصي مواجه است که پيگيري هاي لازم در اين بخش براي رفع نيازهاي دانشگاه انجام خواهد شد.

در جريان نشست مجمع نمايندگان استان با اعضاي هيات رئيسه دانشگاه کردستان که طي آن اقبال محمدي نماينده مردم شهرستان هاي مريوان و سروآباد، فخرالدين حيدي نماينده مردم شهرستان هاي سقز و بانه، سيد عماد حسيني نماينده مردم شهرستان هاي قروه و دهگلان و امين شعباني نماينده مردم شهرستان هاي سنندج، کامياران و ديواندره حضور داشتند، از بخش هاي مختلف و پروژه هاي در دست اجراي اين دانشگاه بازديد و در نهايت در جلسه اي موارد و مشکلات مورد بحث و بررسي قرار گفت.



www.mahdipc.tk http://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.comhttp://www.tak-20.com
سایت خدماتی تک بیست



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: